GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

1Mennyibe fog kerülni az oldalam?

Ez egy összetett kérdés. Mivel minden oldal egyedi, így minden oldalnak egyedi díja van. Először is egy megbeszélés után végig kell nézni a lehetőségeket, és igényeket. Minden egyes ügyfelünk egyedi és hivatalos árajánlatot kap. Általában az ajánlat ezeket tartalmazza:

  • az oldal szerkezeti kialakítása
  • egyedi dizájn megalkotása
  • egyedi elemek fejlesztésének díja
  • domain név 2 évre
  • tárhelyszolgáltatás 1 évre
2Közbejöhetnek váratlan költségek?

Általában nem. Vannak esetek, amikor egy kérés megvalósításához olyan előfizetéses adatbázisokat kell igénybe vennünk, aminek az ára jelentős lehet, azonban ezek csak nagyon egyedi estekben fordulnak elő, és mindig megbeszéljük Önnel, több megoldást felajánlva. Ezek a költségek a projekt végén kerülnek számlázásra.

3Mikor kell fizetnem?

Minden projektet egy árajánlat előzi meg, ami tartalmazza az előleg értékét. Általában 35% - 45% előleget kell fizetni, a fennmaradó részt csak a projekt elkészülte után kell kifizetni. Amennyiben ez nem megfelelő Önnek, vannak különféle havi fizetéses megoldások is, amelyekkel részletben fizetheti ki számláit, ebben az esetben azonban plusz 5% díj kerül felszámolásra!

4Hogyan tudok fizetni?

Fizetni tud személyesen készpénzben, átutalással, vagy pedig az ügyfélportálunkon keresztül ki tudja fizetni számláit bankkártyával Barionon keresztül!

 

5Mennyi idő alatt lesz kész a weboldalam/designom/projektem?

Minden projekthez egy Ön által megadott, de általunk is vállalható határidőt vállalunk, amelyhez tartjuk magunkat.

6Mi az a revízió?

Revíziónak azokat a design, vagy funkcionalitás béli változtatásokat, kéréseket nevezzük, amelyek egy, már teljes grafikában, vagy rendszerben kerülnek változtatásra. Cégünk 3 ingyenes revíziót biztosít, ennél több revíziónál a változtatások számlázásra kerülnek.

7Én tudom majd szerkeszteni az weboldalamat?

Egyszerű a válasz. Igen. Minden weboldalunk könnyen és gyorsan szerkeszthető, és ehhez segítséget is nyújtunk egy személyes, vagy online oktatás részeként. Emellett ügyfélportálunkon keresztül is megtekinhet videókat a különböző rendszerek használatáról.

8Tudtok segíteni az adatok feltöltésében?

Igen! Több csomagunk is van, amelyekkel átvesszük Öntől a tartalomváltozások, feltöltések által járó munkát. Ezek a csomagok tartalmazzák a weboldalon lévő hírek, adatok frissítését, Facebook, Instagram, Twitter, vagy egyéb fiókok kezelését. 

9Milyen tartalomkezelő rendszert használtok?

Kétféle tartalomkezelő rendszert használunk, WordPress-et, és egy egyedi fejlesztésű Zircon CMS névre keresztelt rendszert használunk. Mind a 2 rendszer használatához talál tutorial videókat az ügyfélportálunkon! 

10Mit tudok tenni, ha valami történik a weboldalammal? (Karbantartás)

Egy weboldallal bármi történhet. Valamit kitöröl, valamit félreír, valami elcsúszik. Mi minden csomagban vásárolt oldalunkra 3 hónap karbantartást vállalunk. 3 hónap után az oldaltól függően 0-36.000 Ft / hónap díjért továbbra is igénybe vehető a karbantartás. (NEM ÖSSZEKEVERENDŐ A GARANCIÁVAL)

11Vállaltok garanciát az oldalakra, rendszerekre?

Természetesen igen! 6 hónap garanciát vállalunk minden általunk készített rendszerre, amely tartalmazza használatból eredő hibák javítását, egyedileg előforduló hibák javítását, külső rendszerek miatt előforduló hibák javítását, biztonsági mentések készítését és tárolását.

12Mire tudom használni az ügyfélportált?

Minden ügyfelünk ingyenes kap egy ügyfélportál bejelentkezést, amin keresztül követni tudja a projekteit, az al-feladatokat, fájlokat tud letölteni, vagy megosztani velünk, hibajegy rendszerünket tudja igénybe venni, meg tudja tekinteni számláit, becsléseit, árajánlatait, és hozzáfér minden tutorial videóhoz és cikkhez, amit készítünk.


Miért minket?

Miért kedveltek minket ügyfeleink?


Megbízhatóság, eredményorientáltság
Kedvező, versenyképes költségek
 
Ne maradjon le semmi fontosról!

Hírlevél feliratkozás